Dag 24

20 april 2024 - Tel Aviv, Israël

Zaterdag 20-4

Een nieuwe morgen de laatste volle dag in Israël, dus laat ik er een mooie volle dag van maken 7:30 eruit en sporten en zwemmen, dan douchen en met de step naar het station rijden, dan heb ik de weg maar in me hoofd voor morgenochtend vroeg wanneer ik richting het vliegveld moet gaan. Daarna lekker rustig terug lopen via Chinatown en de Afrikaanse buurt. Hier is alles open en heel veel mensen. Om 10:00 heb ik de 10000 stappen er al op zitten en zit rustig aan een bakkie aan het strand.

De rest van de dag lekker op strand gezetten en niets gedaan! Is ook wel eens lekker!  Vanavond lekker wezen eten en vroeg naar bed. Morgen om 2:30 gaat de wekker want om 6:00 gaat mijn vlucht naar Warschau als alles meezit zal ik rond 12:40 landen op Schiphol.

IMG_1489
Wat zal ik ervan zeggen, het meeste heb ik al geschreven, deze weken zijn uitzonderlijke intensieve weken geweest, waar ik veel mensen heb mogen ontmoeten, gesproken, vriendschappen gemaakt, leed gedeeld. Het is mooi geweest om hier te zijn deel uit te mogen maken van de gemeenschap die je hier voelt, mijn kleine steentje te kunnen bijdragen. Ik dankbaar dat ik dit heb mogen doen, dat God mij de kracht gegeven heb om hier te mogen bedragen en dat ik ook de steun vanuit het thuisfront gekregen heb om +\- 3 weken van huis weg te mogen zijn.

Ik zal het land en de inwoners missen de geborgenheid, vriendelijkheid en verbondenheid. Om hier te zijn voelt als thuis

1. Wouter Haasnoot:
    20 april 2024
    Hele mooie blogs heb je geschreven Wilco, de een mooi en de ander erg indrukwekkend. Stuk voor stuk hebben wij ze gelezen. Hele goeie vlucht naar huis toe en veilige thuiskomst gewenst!
  2. Jolanda Noort:
    20 april 2024
    Hé wils mooi je laatste blog ! Leuk om zo mee te lezen / leven … goeie reis en tot snel
  3. Jaco van Duijn:
    20 april 2024
    Wilco, wat een ervaring is dit geweest, indrukken om nooit te vergeten. Goed en mooi om mee te lezen, bedankt!
    Goede reis terug
  4. Je vrouw:
    Welkom thuis !!!
    Goede reis morgen.. 😘
  5. Lida van der Meij:
    21 april 2024
    Goede reis! En voor straks welkom thuis

Jouw reactie