Dag 3

30 maart 2024 - Tel Aviv, Israël

Vanmorgen 10:30 naar de dienst geweest van Messias belijdende joden weer een ervaring rijker. Dienst ging over openbaring 18 met de nadruk op Babylon hoe deze stad nadrukkelijk zijn opmars vind in deze tijd (geestelijk gezien) er is geen nee te koop in de wereld we kopen en kopen en verslaafd aan de wereldse geneugten. Maar waar is God in ons leven !!??? De wereld spant zich samen tegen God en gebod bouwen weer torens zo hoog als de hemel en proberen God te evenaren of zelfs van Zijn troon te stoten.

het was een hele andere dienst dan bij ons ! Veel zingen van liederen bij het gebed wordt er door diverse mensen Amen gezegd of halleluja?

veel interactie in de dienst ! Na de dienst nog met elkaar gegeten alles bij elkaar was het een dienst van 3,5 uur, tijd ging snel voorbij, was goed om deze broeders/zusters te ontmoeten door het geloof.

IMG_0557IMG_0558

IMG_0559

Sommige zullen wel nieuwsgierig zijn of het veilig is om hier te zijn? Ja dat is het er.

Er is vanuit de Gaza sinds 3 weken geen raket meer geschoten er heerst hier dan ook een serene rust ! Mensen doen hun ding vandaag Sabbath het lijkt wel of heel Tel-Aviv aan het strand zit !!
Vanmorgen was ik 8:00 uit de veren om te sporten maar ik heb nog nooit zoveel mensen gezien om deze tijd op de boulevard ! Alleen sporten / hardlopen / noem het maar het leek wel een mierennest van mensen die langs de boulevard aan het hardlopen waren

Morgen gaat het beginnen geen idee wat me te wachten staat!
8:30 op vliegveld zijn dan hoor ik waar ik gestationeerd wordt ben benieuwd !
het zal een hele ervaring worden en dat is het nu al.

1. Nico van Duijvenbode:
    30 maart 2024
    Prachtig zo n verslag ,
    En goed om te horen dat het nu even rustig is wat raketten betreft.toch gebeurd er heel,ja heel veel
    Wat niet altijd het nieuws haalt
    Wilco het ga je goed,Gods Zegen en dat jou verblijf daar nog vrucht mag afwerpen
  2. Thijs van duijn:
    30 maart 2024