Dag 12

8 april 2024

Maandag 8-4

vandaag eerste werkzaamheden een mooie ochtend 6:30 de zon komt net boven de bergen voor het begin van een nieuwe morgen.

Vandaag (de hele week) in de keuken werken uien snijden, aardappels schillen, tomaten ontkronen en nog veel meer werkzaamheden heerlijk om dit te doen

6e74420c-ac4e-4794-bb0d-525acdcf82a6IMG_0428

B18C346D-033C-4A3D-A281-2D79BD141E82
weer veel gesprekken gehad met mensen op de basis en in de keuken samen met Yussuf op de foto. Omdat ik uit NL kom is dat automatisch Amsterdam en ze noemen me nu AJAX COME HELP!! Ik heb maar niet gezegd dat Ajax echt help nodig heb na de blamage tegen die ene club uit R……….

Niet veel te melden vandaag veel van de dingen die in al geschreven komen dagelijks terug de waardering en de dankbaarheid voor alles wat je doet als vrijwilliger is zo ontzettend groot. Dat ik iedereen die enigszins de mogelijk heb om het te doen al is het maar een week!! DOE HET!! Je krijg er zoveel voor terug!! Mooie momenten en herinneringen

Vanavond naar Eilat met de groep we zitten hier in het zuiden van Israël en hier is ook het 4 landen punt vanuit Israël kan je naar Jordanië, syrie en Saudi Arabia kijken. Wij zijn even bij de grens van Jordanië wezen kijken,

IMG_0890IMG_0897IMG_0898IMG_0888

in het kader als we er toch zijn!
Verder hier veel winkels, hotels en restaurants echt een toeristische trekpleister

21:30 weer terug naar de basis en ons opmaken voor een nieuwe morgen

Jouw reactie