Dag 15

11 april 2024 - Tel Aviv, Israël

Dinsdag 11-4

6am wakker tas pakken ontbijten en 7:45 met de bus naar Tel-Aviv! Verwacht ETA 1:30pm en daarna even lekker niets, ontspannen op het strand! Vanavond uiteten met Ofer en Lee van FLC oud leveranciers.

13:00 terug in Tel-Aviv dat geeft toch ook wel weer en heerlijk gevoel om tussen de ‘burgers’ te lopen en lekker niets te doen ?

IMG_1007
Vanmiddag even lekker naar strand, zwemmen en ontspannen.

Vanavond afgesproken met Ofer en zijn vrouw Lee in een restaurant in het oude gedeelde van Jaffa. Lekker gegeten en mooie discussies gehad over allerlei onderwerpen vele die de afgelopen week ook al de revue gepasseerd o.a. geloof, politiek, werk en ondernemer zijn en blijven. Ik wil mezelf niet blijven herhalen maar ook van deze mensen zijn zo dankbaar dat ik mijn tijd en kracht wil geven om het volk van Israël te helpen!
Lekker gegeten en toen nog een wandeling gemaakt door het oude Jaffa er is een oude Amerikaanse wijk in Jaffa vanuit +\-1800 toen verschillende schepen vanuit Maine in de US naar Israël kwamen en eigen wijk bouwde hier is een ook een lutherse kerk midden in de wijk en die nu nog steeds wekelijkse diensten heeft!
misschien volgende week even langs

Morgenochtend met Lee koffie drinken en Jaffa en dan rond 12 uur naar hun huis in het noorden van Israël tussen Haifa en Nazareth, hier heb ik wel zin in

Jouw reactie